Gepost op
Met haar 55 bedrijfswagens, stoot Ac|s zo’n 189 ton CO2e uit. Een erg groot aantal en in vergelijking ongeveer hetzelfde als 39 jaar een doorsnee huis verwarmen in België. Het wordt dus tijd om dit probleem aan te pakken. “Als bedrijf willen we groeien”, niet alleen op vlak van personeel maar ook maatschappelijk verantwoord. “Daarom besloten we onze uitstoot te neutraliseren en iets terug te doen voor het milieu”, zegt vennoot Dietmar Van Dyck. Deze inspanningen zijn niet voor niks geweest want Ac|s werd beloond met het CO2-neutraal label.